


Menu działu
Polityka Jakości
POLITYKA JAKOŚCI
określona przez Zarząd Fabryki Urządzeń Sygnalizacyjnych
i Teletechnicznych ”SYGNAŁY” S.A. w Rybniku
Przedmiotem działalności Fabryki Urządzeń Sygnalizacyjnych i Teletechnicznych ”SYGNAŁY” S.A. jest: produkcja sygnalizacji przemysłowej, w szczególności dla potrzeb:
- Drogownictwa,
- Górnictwa,
- Kolei.
Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich produkowanych urządzeń.
Firma nasza od 01.01.1994r. jest Spółką Akcyjną. Ponieważ jednak historia firmy sięga 1824 roku przejęliśmy nie tylko bogate tradycje, ale również doświadczenia nabyte przez lata działalności w różnych warunkach.
Naszą misję i filozofię, której staramy się być wierni od samego początku, najlepiej odzwierciedla motto:
Z nami bezpieczniej !
Naszym nadrzędnym celem jest:
uzyskanie dodatniego wyniku finansowego poprzez jednoczesne zaspokojenie wymagań, oczekiwań Klienta przy produkcji i serwisie, spełniając przy tym wszystkie wymagania prawne dotyczące bezpieczeństwa produkowanych urządzeń.
Bazując na zadowoleniu naszych Klientów, jak również na wieloletniej współpracy, opartej na partnerskich warunkach z dostawcami w ramach osiągnięcia celów jakościowych przyjęliśmy dla organizacji założenia strategiczne i operacyjne:
- Utrzymanie i ciągłe doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością według wymagań norm
ISO 9001:2015 oraz systemu jakości „Przestrzenie zagrożone wybuchem” według normy PN EN 13980:2004.
- Utrzymywanie produkcji wyrobów i usług na stałym poziomie jakościowym.
- Doskonalenie relacji i kontaktów z naszymi Klientami w celu pełnego spełniania typowych jak i indywidualnych wymagań.
- Systematyczne zaangażowanie całego personelu naszej organizacji w realizację wyrobu przy wykorzystaniu ich kompetencji, doświadczenia.
- Ciągłe dążenie do zapewnienia konkurencyjności naszych wyrobów na rynku poprzez prowadzenie prac rozwojowych.
- Dążenie do optymalizacji kosztów wytwarzania.
- Koncentrowanie uwagi na podejmowaniu działań korygujących i zapobiegawczych mających na celu eliminowanie niezgodności.
- Motywowanie pracowników do coraz lepszej pracy i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych.
Szanując naszych klientów, kierujemy się zasadami uczciwości i jakości we wszystkich kontraktach i transakcjach:
- Dostarczamy jasną i precyzyjną informację o naszych produktach i usługach.
- Utrzymujemy ciągły kontakt z klientem w celu reagowania na jego wymagania, oczekiwania i życzenia.
- Współpracujemy z dostawcami i podwykonawcami, którzy działają zgodnie z naszą polityką.
System Zarządzania Jakością Spółki określa odpowiedzialność i kompetencje Kierownictwa gwarantujące zapewnienie jakości na każdym stanowisku pracy.
Dodatkową gwarancją skuteczności Systemu Zarządzania Jakością są jego systematyczne przeglądy dokonywane przez Zarząd Spółki.
Rybnik
26 czerwiec 2017r.
Dyrektor Spółki
Mateusz Liszka